14.8.2017

Ruotsin tasotesti ja kielioppi- ja rakennekurssi

Seuraava ruotsin tasotesti on perjantaina 18.8. Testi tehdään Moodlessa klo 16 - 23 välisenä aikana.  Testi kestää noin tunnin ja se on tehtävä yhtäjaksoisesti.  Ilmoittautumiset Winhaan SWE1TA061-1 viimeistään torstaina 17.8. Tästä linkistä pääset tenttiin pe klo 16 alkaen..

Mikäli testi näyttää hylättyä (alle 46 pistettä), niin heti ensi viikolla 21.8 alkaen alkaa ruotsin kielioppi- ja rakennekurssi SWE8TA062-1.  Toteutus on ensimmäistä kertaa verkko-opintoina. Ilmoittautua voi 25.8. saakka.

3 kommenttia:

  1. Hei, tarvitseeko minun itserekisteröityä tuohon tenttiin Moodlessa vai tuleeko kurssi automaattisesti minulle kanssa moodleen koska minulla on kerran aikaisemmin hylätty ruotsin tasokoe?

    Työelämän kiireiden takia en kerinny kurssia viime kerralla suorittaa, joten olen nyt ilmottautunut sijalla 16/25, muttei kurssia vielä ole ilmestynyt Moodleeni. Varmaankin tarkoitus on että se ilmestyy sinne 25.8. paikkeilla? :)

    VastaaPoista
  2. Itserekisteröityminen on oikea ratkaisu tässä tilanteessa. Ruotsin tentti oli perjantaina (klo 16-23). Tenttimahdollisuudesta kannattaa keskustella Ruotsin tentistä vastaavan opettajan, Maarit Ohinen-Salvenin kanssa.

    Vastaisuudessa kannattaa tarkistaa onko sinulla Moodlessa kaikki kurssit -näkymä. Kurssia voi myös etsiä Moodlessa nimen perusteella.

    VastaaPoista
  3. Minulla näkyykin kurssi nyt Moodlessa hienosti, kiitos Outi avusta :)

    VastaaPoista